Com utilitzar la signatura electrònica
Amb la mateixa validesa que la signatura en paper, però més àgil, pràctic i rendible
Signatura eficient,
fàcil i intuïtiva
Optimitza els teus processos amb la signatura electrònica i estalvia temps i costos amb l'automatització de les trameses. Combina camps editables, llistes d'enviament i plantilles de documents i fes centenars d'enviaments d'una sola vegada.
Segur
Confidencialitat e
inalterabilitat garantida
mitjançant encriptació de
dades, segellat de temps i compliment de la LSEC 6/2020.
immediat
El document per a la vostra signatura estarà disponible des del moment que s'envia, assegurant la traçabilitat i l'estat del document en temps real.
integrat
Connecta qualsevol programari del mercat a través de la nostra API i automatitza la signatura i el lliurament de qualsevol documentació.
configurable
Estableix recordatoris, caducitats, tria email o SMS com a mitjà de comunicació, llistes d'enviament, camps formulari, idioma per a notificacions
Característiques
PER A L'EMISSOR
- Elecció del tipus de signatura: avançada o simple.
- Certificat de signatura en anglès i altres idiomes
- Pujada de documents a Google Drive, One Drive o Dropbox.
- Tipus de destinatari configurables.
- Verificació d'identitat per SMS o codi d'accés.
- Elecció del mitjà de comunicació.
- Recordatoris configurables.
- Visió ràpida de Documents.
- Dashboard senzill i intuïtiu.
- Cerca al contingut del document.
- Descàrrega múltiple de Documents signats.
- Importació massiva de destinataris mitjançant Excel.
- Plantilles de documents i destinataris.
- Usuaris amb diferents permisos d'accés i de configuració.
- Opció de verificació a dos passos.
- Caducitat de documents: configuració de data límit.
- Personalització de marca. Branding.
- Camps editables i autoromplenables.
- Llistes d'enviament per a la signatura d'un document tipus a signants múltiples.
Característiques
PER AL DESTINATARI
- Signatura, revisió i consulta de documents des de qualsevol dispositiu.
- Notificació de la signatura en anglès o altres idiomes
- Recepció del document via mail, SMS, APP.
- Signatura múltiple en dispositiu corporatiu.
- Signatura biomètrica o amb un clic.
- Document i certificat de signatura sempre disponible.
- Sense necessitat de baixar l'app per signar.
Com funciona la signatura electrònica
- Rep el document
- Revisa i signatura
- Obtingues el teu certificat

Rebràs una notificació (email o SMS) d'efirma GO per signar un document.
Quan els documents són publicats, els destinataris són informats pel mitjà de comunicació seleccionat (Email o SMS) que tenen un document pendent de signatura. Aquesta notificació pot ser en diversos idiomes. Si es prem a revisar i signar document a l'email, oa l'enllaç de l'SMS, el document podrà ser signat des de qualsevol lloc i dispositiu. A més, l'app efirma GO, es troba disponible a les botigues dels diferents dispositius mòbils: Google Joc y Tenda d'aplicacions.

Revisa i signatura
Després de prémer el botó signar, l'aplicació ens mostra un camp per fer signatura manuscrita. Acceptarem les clàusules i premem continuar. Es pot triar el color de la tinta i utilitzar el QR per redirigir al telèfon intel·ligent en cas d'estar al PC i preferir fer-ho des del mòbil.

Obtingues el teu certificat

Ara que saps en què consisteix la signatura electrònica, comença a utilitzar-la
Aconsegueix més agilitat a tancar vendes, tenir al dia tota la documentació i signa tota mena de documents de forma electrònica i amb plena validesa legal.